Zwroty i reklamacje

 

Polityka zwrotów

SKLEP INTERNETOWY

Produkty zakupione w sklepie internetowym można zwrócić w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki.

W tym celu należy:

1. wypełnić formularz oświadczenia odstąpienia od umowy i wysłać go do nas. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy. Ważne aby zwracane produkty wraz z formularzem dotarły do nas przed upływem 14 dni od daty dostarczenia przesyłki.

2. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Przesyłkę wyślij na adres

Gadżet-Szop

ul. Kopernika 4,

16-300 Augustów,

Polska

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

3. Zwrot płatności następuje po otrzymaniu przez nas przesyłki i zweryfikowaniu produktu. Pieniądze przelewamy na konto w terminie maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania rzeczy.

 

SKLEP STACJONARNY

Rzeczy zakupione w sklepie stacjonarnym można zwrócić w terminie 14 dni od dnia dokonania zakupu. Zwrotu można dokonać tylko za okazaniem paragonu. Oddawana rzecz nie może nosić śladów użytkowania. Zwrot pieniędzy za oddawane artykuły jest dokonywany na miejscu w gotówce.

Szczegółowe informacje dotyczące zasad odstąpienia od umowy oraz złożenia reklamacji znajdują się w Regulaminie Sklepu.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl